17 Jan 2012

Diary Of the Day : Meeting with BFF


Assalamualaikum..

Tadi lepas balik keje aku laju-laju mandi, basuh kain and siap-siap. Aku sampai umah dekat-dekat pukul 3pm jugak. Kawan aku, Niram ajak teman gi Low Yat nak beli hard disk kakak dia. Lama jugak kitaorang tak jumpa. Last dulu bulan 7 taun lepas. Walaupun baru balik keje aku tak kisah. Kawan kan. Apa nak kira sangat. Kalau tak jumpa time ni tak tau la bila pulak berkesempatan. Plus i already miss her!

Pukul 4.45pm rasa aku dah jumpa Niram kat Low Yat. Happy ^W^ !


Ok, ni kat Cool Blog dalam Low Yat. Niram belanja aku air sebab sudi teman. Hmm,my tudung look messy because of the bag. Its quite heavy. Inside got purse, mineral water, small umbrella and so many unnecessary things likes pens, note book, stethoscope -__- Tak sempat nak kuarkan.



My little friend, Niram. She's anorexic since i knew her from form 1..

Aku ni nak kata larat sangat pun tak jugak. Tapi tak sangka aku boleh pusing setiap kedai dalam Low Yat. Dah beli hard disk masuk pulak Sg. Wang Plaza. Dok meronda hampir setiap floor.


Kawan aku ni suka sangat la bila kuar aku banyak snap pic dia.



When i was snapping pic here, someone come and approach me to buy a handphones. He carry two pieces of iPhone 4 in his hand. Terkejut aku. Biar betul ko nak jual iPhone tepi jalan macam tu je?? kalau jual perfume ke, jam ke or gelang tahan lagi la. Bila cakap tak nak beli marah pulak dia. Ada ke patut dia kata kalau tak de duit tu cakap lah. Cehhh (>_> )

Then, kitaorang gi jalan-jalan kat Bukit Bintang. Memang kat BB dah pun. Ada la orang putih dok shooting iklan situ. Cannot come closer. Kena lalu jalan jauh sikit. Ada la beberapa manusia dok kawal jalan kat sini.


Bila jumpa petang-petang ni masa sangat lah terhad. Rasa macam baru kuar. Tengok -tengok dah kena balik. Kitaorang berpisah kat Monorel Imbi. What to do umah arah bertentangan.


Di sebabkan kitaorang tak de pic berdua ada sebenarnya malas upload sebab buruk aku combine pic ni together. tempat sama kan.heee. Tah pape je.

Ok bye. See u next time friend :)

Bila on the way balik baru lah aku rasa penat dan sakit kaki. Minum air banyak-banyak pun rasa penat lagi. Terus terpikir awat penat sangat ni??

Ohhh, patut lah. Pagi-pagi pukul 5am dah bangun. 5.50am kuar umah gi kolej nak naik bas. Jalan kaki nak gi kolej take time jugak jadi harus keluar awal sikit. Pukul 6.50am dah sampai ward dan stat bekerja. Aku duduk time break je. Ada la dalam 40 minit out of 8 hours of working. The rest berjalan dan berdiri. Abeh keje dalam pukul 2.10pm terus balik naik bas. Arrgh! thinking of this make me feel double tired. Such a long   busy day. Cepat lah sampai umah. Dah la aku tertinggal earphone. Bosan-bosan -___-

Asal yang ko cite detail sangat ni? nak menagih simpati le tuuu..haha..simpati tak ngan aku?

Sampai umah.. bersihkan diri, google jap buat keje sikit, update cepat-cepat, makan, iron baju and straight away tido. My battery flat already. Zzzzz...

No comments:

Post a Comment